ZAJĘCIA

BULGARIAN BAG

Trening siłowo-wytrzymałościowy z workiem bułgarskim wykorzystywanym w treningu zapaśniczym.

Jesteś zainteresowany – napisz do nas!

KAMAGON BALL

Trening ogólnorozwojowy z piłką wypełnioną wodą wykorzystywaną w treningu fitness.

Jesteś zainteresowany – napisz do nas!

FORCE DEFENCE METHOD

Trening Aktywnej Obrony z elementami silatu, filipińskich sztuk walki i combatu.

Jesteś zainteresowany – napisz do nas!

ForceFit Stretching Workout z Aleksandrą (do 10 osób)

Zajęcia dla osób mniej aktywnych fizycznie lub zamkniętych na intensywny rozwój i wysiłek.

Trening prozdrowotny z elementami treningu Pilates & Zdrowy Kręgosłup. Głównym jego celem jest rozluźnienie i uelastycznienie ciała oraz korekta postawy. Trening ten zwiększa mobilność kręgosłupa, obniża poziom stresu, odpręża umysł skutecznie poprawiając ogólne samopoczucie i stan zdrowia na dłuższy czas. Przy większej ilości osób zainteresowanych tworzymy więcej grup z podziałem ze względu na poziom zaawansowania.

Dla kogo?

  • osoby intensywnie uprawiające sport wysiłkowy – w celu zmniejszenia podatności na kontuzje i urazy;
  • mamy i kobiety w ciąży;
  • osoby prowadzące siedzący tryb życia (powyżej 5h dziennie: praca biurowa, kierowcy, dentyści itd.);
  • osoby narażone na urazy z powodu nieprawidłowej pozycji w pracy;
  • każdy dla kogo ważne jest dobre samopoczucie, prawidłowa postawa i zdrowy styl życia.

 

 

ForceFit Strong Workout z Pawłem (do 10 osób)

Zajęcia dla osób aktywnych fizycznie lub otwartych na intensywny rozwój i wysiłek.

Profesjonalny trening funkcjonalny, oparty na autorskiej metodzie Pawła Zaremby bazującej na metodzie ćwiczeń wojsk Legionów Spartańskich.  Program to połączenie treningu motorycznego o charakterze siłowo-wytrzymałościowym, treningu funkcjonalnego oraz elementów sportów walki.

Nowoczesny program FORCEFIT STRONG WORKOUT rzeźbi sylwetkę bez ryzyka niepożądanego przyrostu masy mięśniowej, aktywizuje i wzmacnia ciało, usprawnia wydolność układu krążenia oraz buduje motywacje i siłę do wyjścia ze strefy komfortu.

Przy większej ilości osób zainteresowanych tworzymy więcej grup z podziałem ze względu na poziom zaawansowania.

Dla kogo?

  • osoby lubiące dbać o siebie i regularnie ćwiczyć
  • osoby poszukujące nowych wyzwań i inspiracji w treningu
  • osoby po kontuzjach, operacjach i dolegliwościach bólowych
  • sportowcy
  • amatorzy sportu

 

Siłowania i strefa cardio

  • trening personalny
  • medyczny trening personalny
  • trening cardio
  • trening wytrzymałościowy
  • trening siłowo-wytrzymałościowy
  • trening bokserski
  • trening biegowy
  • trening online
  • trening przygotowania motorycznego